34600
 Рівненська область
 м.Березне
 вул. Київська, 7
 тел.: (03653) 5-45-35

е-mail: lib_berezne@ukr.net
           biblberezne@gmail.com
Skype: bereznelibr










 Березнівська ЦРБ
 Березнівська ЦРБ
 Бібліотека-філія
 Бібліотека-філія
 Бібліотека-філія
 ПШБ смт. Соснове
 ПШБ с. Городище
 ПШБ с. Білка
 ПШБ c. Вітковичі
 ПШБ с. Маринин
 ПШБ с. Голубне
 ПШБ с. Грушівка
 ПШБ с. Зірне
 ПШБ с. Князівка
 ПШБ с. Малушка
 ПШБ с. Кам'янка
 ПШБ с. В. Поле
 ПШБ с. Моквин
 ПШБ с. Малинськ
 ПШБ с. Бронне
 ПШБ с. Балашівка
 ПШБ с. Друхів
 ПШБ с. Кургани
 ПШБ с. Прислучі
 ПШБ с. Богуші
 ПШБ с. Яцьковичі
 ПШБ с. Яринівка

















ЗНАЮ - ХОЧУ ДІЗНАТИСЬ - ДІЗНАВСЯ


Мета - навчити читати активно, використовуючи наявні знання і досвід.
Хід роботи:
1. Прочитати вголос вихідні дані книги або тексту: назву, автор, заголовок, підзаголовки і ін.
2. Зробити в зошиті таблицю, що складається з 3 колонок. Написати:
Знаю       Хочу дізнатись      Дізнався
3. Пригадати і промовити те, що кожна дитина знає по темі тексту або книги.
4. Вчитель записує ключовими словами те, що дитина говорить по темі.
5. Решта вчаться слухає те, що говорять інші.
6. Записують в першу колонку те, що почули, дізналися від інших і повідомили самі.
7. Учні формулюють у вигляді 1-3 питань те, що хотіли б дізнатися по темі тексту. Записують питання в 2-у колонку.
8. Читають вголос всі питання і дописують питання інших, якщо вони цікаві.
9. Читають текст про себе. У міру читання учень шукає відповіді на питання, які він сам собі поставив. Якщо відповідь на питання є, то ставиться плюс (+), якщо ні, то - мінус (-). Коли читання закінчено, учень формулює те, що дізнався, усно. Можна записати відповідь стисло в 3 колонці.
10.Повторяются питання, відповідей на які в тексті не знайшлося. Обговорюються джерела, де відповіді можна знайти.
11. Починається індивідуальний проект по знаходженню відповідей на ті, що цікавлять питання в інших книгах, енциклопедії, Інтернеті.

Коментар
Заняття "Знаю - Хочу дізнатись - Дізнався" рекомендується проводити з учнями старше 10 років, оскільки при роботі потрібні уміння читати про себе, задавати питання і записувати їх. Найважчим моментом є етап формулювання питань. Невміння задавати питання може виражатися в небажанні це робити, а іноді, дійсно, дитині малоцікавий цей текст. Дорослий сам показує приклад, складаючи питання, кажучи: "А мені, наприклад, цікаво ... (те-то і те-то)". Діти не люблять писати відповіді. Якщо учнів ще погано пишуть, то дозволите їм зробити малюнок або записати одне-два ключових слова, своєрідний "вузлик на" спомин, по якому дитина відновить повну відповідь.






















Рівненська державна обласна бібліотека для юнацтва
Рівненська обласна бібліотека для дітей
Рівненська обласна бібліотека для дітей


Надрукувати сторінку
МЕТА - Украина Український портал Rated by PING Портал Укрнет Google Yandex

Copyright © 2007-2015 БЦСПШБ.